FANDOM

Bianka
Bianka
Avek z RIMS LE autorstwa AdamaMaga

Rasa:

Kret

Miejsce zamieszkania:

Rynek, Poco Pane

Wystąpił w częściach:

RIMS, RIMS LE i CoS2

Ranga/tytuł:

sprzedawczyni buraków i 1 cebuli

Bianka - kretonka, która stawia na biznes. Sprzedaje buraki na rynku. Pochodzi ze wsi, o czym świadczy pomarańczowa chustka na włosach. Ubiła z Kretesem świetny interes i od tego czasu jej asortyment zwiększył się o cebulę. Prowadziła biznes "Buraki Bianki". W CoS2 jest typem "Za komuny było lepiej".

RIMSEdytuj

Bianka prowadzi biznes "Buraki Bianki" i posiada własny firmowy stragan na Rynku. Prowadzi handel wymienny co oznacza, że nie przyjmuję pieniędzy a można u niej płacić innymi przydatnymi rzeczami. Kretes kupił u niej buraka dając jej cebulę w zamian, robiąc według niej dobry interes. Tak właśnie do jej asortymentu dołączyła cebula.

Bianka2

Stragan Bianki i ona sama

CiekawostkiEdytuj

  • Kretes kupując buraka powiedział: Czy mógłbym wymienić tę oto cebulę na jednego z pani soczystych Buziaków, eee... buraków
  • Po ubiciu interesu z Kretesem zrobiła szyld z napisem "New! Onion!" co oznacza "Nowość! Cebula!" Wykonała go czerwonym sprayem, który później posłużył Kretesowi do wyburzenia ściany więzienia.

Miasto SeKretów 2Edytuj

Epizod 1Edytuj

Po "wyprowadzce" Burmistrza, Bianka musiała "ulepszyć" nieco biznes. Zaczęła produkować różne rzeczy z buraków (np. słynny Czar Pokopane). Niestety, nie dała Kretesowi buraka, ponieważ uważała, że jest on "założycielem nowego systemu ucisku". Jak się okazało, tęskni za czasami Republiki Batatowej i sądzi, że Burmistrz był bardzo kreci jak na szczura.

W międzyczasie, Kretes postanowił założyć Związek Zawodowy dla Sergia. Potrzebował jednak symbolu oraz członka, który by płacił składki. Po rozmowie z Bianką i poprzyklejaniu plakatów w całym mieście, Komandor otrzymuje buraka oraz Bianka postanowią zostać członkinią Związku Zawodowego (nie ważne, że sama się zatrudniła).

Później za świecące grzybki daje Kretesowi Czar Pokopane, a ten daje go najpierw Ctuluhulu, a następnie używa do obudzenia starożytnego potwora...