FANDOM

Burektor Mateusz
Burektor Mateusz
Jako avatar na forum

Rasa:

Pies

Miejsce zamieszkania:

Magix

Wystąpił w częściach:

RIC

Ranga/tytuł:

członek rady 7 czarodziejów

Burektor Mateusz - burektor  uniwersytetu magii i członek  Rady Siedmiu Czarodziejów.

Wygląd Edytuj

  • Ma czerwony płaszcz ozdobiony żółtymi księżycami
  • Nosi czerwony kapelusz
    Gabinet Burektora

    Gabinet Burektora

  • Jego nos zdobią okulary
  • Jest oczywiście psem.

Historia Edytuj

Przed grą Edytuj

Nie wiadomo co robił przed grą, prawdopodobnie był Burektorem.

Przed spotkaniem z Reksiem Edytuj

Kiedy Reksio dostał się do pomieszczenia gdzie było tylko lustro w odbciu pojawił się Burektor i zmartwienia czekał na wybrańca.

Spotkanie bohaterów Edytuj

Kiedy Burektor zaczoł powiedzieć "Lustereczko powiedz przecie" (co jest nawiązaniem do Królewny Śnieżki i 7 Krasnoludków) nagle z nikąd pojawił się Kretes który rozbił lustro oraz ściane w gabinecie Burektora a krótko bo rozbiciu lustra pojawił się Reksio i wykrzyknoł "Babole, Balone w Magiksie!!", poczym za cytował przepowiednie wybrańca (a konkretnie trzecią część) i przestawił się Reksiowi że ma na imię "Burektor Mateusz" poczym Reksio zadawał kilka pytań (żeby nie przeciągać sekwencji literkowej napiszemy tylko kilka pytań).Reksio zapytał m.in jak się ma wydostać, co to za miejsce, skąd przybył i o próbie wybrańca, po kilku pytaniach Burektor dał do wyboru Reksiowi dwie jedną kość, niestety Burektorowi zgubiła się druga kość a nie zastanawiają się długo Reksio zwioł czerwoną kość poczym Burektor się zruszył po czym kolejne pytania o czarodziejach, karcie śledctwa i latanaiu na miotle i oczywiście o nauce magii.Burektor powiedział że ma się udać do Gulgulfryka Gryfindryka żeby nauczył się magii.Reksio powrócił tymrazem bo to zarobić na miotłe, Burektor oferował Reksiowi obrone murów i że hasło do furty do "budyń", Reksio wykonał zadanie i Burektor dał mu 500 sztuk złota.Znów Reksio wrócił do Burektora ale tymrazem miał znów bronić mury, Reksio wykonał zadanie od Burektora i poszedł.Reksio po raz czwarty poszedł do Burektora tymrazem powiedzieć bu że zebrał wszystkich czarodziejów ale musiał jeszcze odepczeć ostatnią fale drobiu i znależności od gry Burektor może być TKTPM.

Fakty Edytuj

  • Mieszka w swoim gabinecie, który znajduje się na piętrze Uniwersytetu Magii
  • W swoim gabinecie przechowuje różne magiczne przedmioty i artefakty. Wśród nich można zobaczyć model układu Kurana.
  • Zna przepowiednie która jest jedyną nadzieją na uratowanie Krainy Czarów.
  • Gracz początkowo pomyśli, że to on jest TKTPM. Wynika to, że na początku można zobaczyć zarys cienia przypominający jego postać.
  • Reksio musiał przejść Próbę Wybrańca (musiał wybrać jedną z kosci:
    • -czerwoną- jeżeli chce ratować Magix
    • - niebieską- jeżeli chce opuścić Magix i iść do domu [niestety tą kość musiał znaleźć, ponieważ została ukradziona, więc Reksio musiał, bo nie miał wyjścia, wybrać czerwoną]).
Pruba Wybrańca

Próba Wybrańca