FANDOM

Chuck Nornik
Chuck norrnik
Chuck Nornik we własnej osobie (jako avek).

Rasa:

Nornik

Miejsce zamieszkania:

Ameryka

Wystąpił w:

RiKN

Ranga/tytuł

Brak.

Chuck Nornik - Amerykanin rasy nornik. Chciał połączyć wschodnie i zachodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych Ameryki wysadzając stojącą na drodze linii kolejowej górę MollyMoo.

Charakter i wygląd.Edytuj

  • Jego hobby to "kopanie z półobrotu";
  • Mówi z amerykańskim akcentem;
  • Według jego kolegów jest "straszny";
  • Jest nornikiem, jedynym przedstawicielem tej rasy spotkanym w serii Przygody Reksia.
  • Nosi okulary, amerykańskie ubranie i łopatę;

O nimEdytuj

Pojawił się on w tylko jednej części Przygód Reksia: Reksio i Kapitan Nemo. Żył w XIX wieku. Chciał wykopać z półobrotu górę MollyMoo. Napisał także książkę "O półobrotach ciał niebieskich"[1]. Wzmianka o nim znajduję się w jednym z pytań na tylnej okładce gry: "Czy Chuck Nornik jest w stanie kopać nory z półobrotu?"

HistoriaEdytuj

Przed wydarzeniami z RIKN.Edytuj

Niewiele wiadomo o nim przed wydarzeniami  znanymi z gier. Widocznie "kopał z półobrotu"
Ameryka

Chuck nornik i reszta.

już wcześniej i to ze skutkiem. Nie wykopał jednak jeszcze góry. Przed wydarzeniami napisał książkę "O półobrotach ciał niebieskich". Potem postanowił wykopać dynamitem Mollymoo z półobrotu, aby połączyć wschodnie i zachodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych. W tym momencie do akcji wkroczyli Reksio i Kretes.

Reksio i Kapitan NemoEdytuj

Mollymoo była jednak zamieszkana przez Indian. Przez zamiary Chucka zmienili swoje zdanie o "białych", co uniemożliwiło Reksiowi i Kretesowi zbadanie ich góry. Dlatego postanowili "delikatnie" pozbyć się problemu góry - wykopać w niej tunel. Zajęli Chucka Nornika odpieraniem fali morderczych krzaczorów, a w tym czasie Komandor Kretes zakradł się i wykopał tunel. Amerykanin postanowił wykopać z półobrotu cały kontynent i więcej już nie wystąpił.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest on parodią Chucka Norrisa
  • powiedział że nie da się wykopać delikatnie
  • Ma wadę wymowy.

PrEdytuj

zEdytuj

ypisyEdytuj

  1. Parodia słynnego dzieła Mikołaja Kopernika "O obrotach ciał niebieskich"