FANDOM

Drób Chaosu - magiczne stworzenia powstałe z chaosu. Znane są trzy rodzaje ptaków: Gęsi Apokalipsy, Kaczki Rozpaczy oraz Kury Zagłady.

Drob rikwa

Drób Chaosu w RiKWA!

Kaczka RozpaczyEdytuj

Piechur0 LOT1 167

Kaczka Rozpaczy

Otoczona jest czerwonawą aurą. Nie potrafi czarować, główny przeciwnik w trakcie Obrony murów Uniwersytetu. Najsłabsza z drobiu.

Atakująca Kaczka:
Drob M237

Pokonana Kaczka:
Kaczka pok

Gęś ApokalipsyEdytuj

Ges

Gęś Apokalipsy

Otoczona jest niebieską aurą. Umie czarować na poziomie I i II stopnia, atakuje Reksia głównie na terenie Magixu, także w trakcie 2 i 3 Obrony murów Uniwersytetu. Potężniejsza od Kaczki Rozpaczy, ale zdecydowanie słabsza od Kury Zagłady. Najczęściej używa Kuli budyniu oraz Snu.

Atakująca Gęś Apokalipsy:
Ges atak

Pokonana Gęś Apokalipsy:
Drob M253

Kura ZagładyEdytuj

KuraHD

Kura Zagłady

Otoczona jest zieloną aurą. Umie czarować na poziomie I, II i III stopnia, a najczęściej używa czarów zaawansowanych i zamiany w żabę. Najpotężniejsza z drobiu.

Atakująca Kura Zagłady:
Kura atak

Pokonana Kura Zagłady:
Drob M262

Teorie powstaniaEdytuj

Teoria Barandalfa Białego:

"To upiory kur'hanów, gęsi'hanów i kaczek'hanów. Ich pojawienie to znak, że zło odradza się w Krainie Bobror. Nadchodzi zmierzch pewnej ery, a z tego co mi wiadomo nie powinien... Innymi słowy ktoś tu mocno mąci."
-Barandalf o Drobiu Chaosu

Baran B041

Teoria Waldemara Morsa:

"Mam pewną hipotezę... posłuchajcie... Kraina Czarów utrzymywana jest w równowadze dzięki wszechobecnej mocy magicznej. Jeśli ktoś spróbowałby skupić, zgromadzić, zassać całą moc magiczną powstałaby pustka, a taką pustkę mógłby wypełnić chaos. Myślę, że ponury drób o który pytasz reprezentuje właśnie chaos. To znaczyłoby, że ktoś kradnie moc magiczną... A tym kimś może być tylko jeden z nas, jeden z Siedmiu Czarodziejów. Zdrajca."
-Waldemar Mors o Drobiu Chaosu

Waldi drob

CiekawostkiEdytuj

  • Powstał przez brak magii (a jak wiemy z fizyki, coś zawsze chce wypełnić nic), co było efektem ubocznym próby otworzenia szkatułki przez Tego Który Tak Potwornie Mąci.
  • Rada Międzygalaktyczna weszła z nim w Kokoalicję
  • Drób Chaosu po pokonaniu TKTPM nie zniknął, lecz odleciał.