FANDOM

Fernendo Gomez-były Rewolucjonista, członek SeKretnego Ruchu Oporu, sprzedawca pamiątek oraz-jak to nazwał strażnik-kontrrewolucjonista.

Fernando Gomez
Fernando
Avek z RIMS LE autorstwa AdamaMaga

Rasa:

Kret

Miejsce zamieszkania:

Poco Pane

Wystąpił w częściach:

RiMS i RIMS LE

Ranga/tytuł:

Członek "SeKretnego Ruchu Oporu", sprzedawca pamiątek na rynku

RiMS(LE)Edytuj

Legitymacja

Legitymacja Fernanda

Legitymacja rewolucjonisty Fernando GomezEdytuj

Oto nielogicznie uzupełniona legitymacja Fernanda

  • Wzrost: brak
  • Oczy: wysoki
  • Znaki szczególne: niebieskie

W grzeEdytuj

Pierwszy raz Kretes spotyka go w 1(2) epizodzie. To kret, który sprzedaje pamiątki przed Ratuszem. W swoim asortymęcie posiada guzik Che Kopary, przyciski do papieru w kształcie sierpa, czy plakaty rewolucyjne. Kiedy Lucinda kazała Kretesowi iść na Rynek zaznaczył nam go na mapie. Kiedyś brał udział w rewolucji, ale teraz z wiekiem został kontrrewolucjonistą. Jest członkiem SeKretnego Ruchu Oporu.

Cały czas stara się pokazać, że idea rewolucji jest wiecznie żywa, bo boi się, aby nie nakryto go na "kreciej robocie". Gdy dowiedział się, że Kretesowi udało się dostać na audiencje u Burmistrza, poprosił go aby przywódcy zrobił zdjęcie. Potem powiedział kretowi o SeKretnym Ruchu Oporu. Razem z Alfredem badali zdjecie Burmistrza. Potem ten obowiązek przejął Kretes. W pewnym momencie gry razem z kretem Alfredo zostaje umieszczony w więzieniu. Uwlniony na finał rewolucji.

Fernando2

Stragan Fernanda