FANDOM

Komnaty Starożytnych Kretonów - komnaty dostarczające wskazówek gdzie szukać Głównej Siedziby Starożytnych Kretonów. Były w nich tablice które przedstawiały historię Kretonów. Znajdowały się one w Egipcie, Indiach oraz w Ameryce. Kretes przerysowywał tablice do swojego Notesu Archeologa.
  • Strony 5-6 Notesu Archeologa - Kretoni zamieszkują Ziemię.
  • Strony 7-8 Notesu Archeologa - Powstanie Mu.
  • Strony 9, 10 Notesu Archeologa - Mu utyka pomiędzy Linią Zmiany Daty.
  • Strony 11,12 - Zagłada Mu.
  • Strony 13,14 - Podróż trzech grup Kretonów w rózne kierunki. Powstanie Komnaty w Egipcie.
  • Strony 15,16 - Kretoni dopływają do Ameryki i Szangri-la by tam założyć Komnaty.

Położenie Edytuj

Ułożenie wnętrzEdytuj

PrzeszkodyEdytuj

  • Egipt - trzeba rozwiązać arcytrudną zagadkę zapisaną w hieroglifach.
  • Szangri-la - trzeba znaleźć harmonię, rozwiązać zagadkę Zwierza Hanoi i porozkładać pieniądze między Hipisami.
  • Oko Bobra - trzeba się dogadać z Plemieniem.

ObrazyEdytuj

W Komnatach Starożytnych znajduję się około 12 obrazów na temat historii Kretonów, np. pochodzenie, zamieszkanie na Ziemi, zniszczenie Mu i zbudowanie Komnat. Niestety w XIX wieku obrazy były bardzo zniszczone, ale los chciał by części "nakładały się na siebie", tzn. gdy w Egipcie był jeden kawałek, to w Szangri-la drugi, a w Oku Bobra trzeci. Zwykle obraz zawiera również część zagadki, którą w Mu trzeba rozwiązać.

Końcowe miejsceEdytuj

Jest to pomieszczenie, które coś zawiera.

Dodatkowo zawsze jest tam jakiś kształt, który po złączeniu z innymi pokazywał dokładne położenie Mu na mapie.

Ciekawostki Edytuj

  • Są nawiązaniem do gry Neverhood.