FANDOM

Kret z kosiarką

Rodzina:

Janusz (wuj)

Zamieszkanie:

śluzy

Ogólnie o postaciEdytuj

Kosiarka

Kret z kosiarką widoczny po prawej stronie obrazku .

Kret z kosiarką wystąpił w grze RIMS(LE). Jest to dość tajemnicza postać, o której mało wiadomo. Praował jako kosiarz trawy, chociaż nie jest to potwierdzone. Kosił w lokalizacji śluzy. Kret Kretes uznał że ma bardzo ładną kosiarkę.

RiMS(Le)Edytuj

Kret z kosiarką znajdował się w lokalizacji śluzy. Wystąpił w epizodzie 5(4). Kret Kretes sprytnie zauważył że jego kosiarka przyciąga magnes. Tak więc wymyślił chytry plan w którym zasiał trawę, aby przeszedł się obok śluz. Dzięki niemu Kret Kretes wyciągnął magnes. Potem, gdy otworzył wejście do krainy szczurów kret ten rozmawiał z Kretesem.

WyglądEdytuj

Kret z kosiarką ubrany był w czarny płaszcz. Miał na sobie czarny kapelusz.

CiekawostkiEdytuj

  • Kret z kosiarką przyznał że ma wujka Janusza w Krainie Szczurów, co może oznaczać, że jego wujek był szczurem; burmistrz miasta ma na imie Janusz.
  • Kret ten przyznał w wywiadach końcowych w RIMSLE, że nie wyraził zgody na wystąpienie w grze.
  • Bardzo lubi swoją kosiarkę.
  • Jest dosć podejrzany: burmistrz ma na imię Janusz, a jakiś Janusz jest jego wujem. Dalej: wiedział dużo, nawet za dużo... (co prawdopodobnie było w czasach burmistrza zabronione). Szczury musiały przejść przez jego lokację. Ewentualnie, mieszkał gdzie indziej...
  • Prawdopodobnie jest parodią Faceta z Kosą.