FANDOM

Księżniczka Lukrecja
Księżniczka Lukrecja

Rasa

Kret

Miejsce Zamieszkania:

Ratusz, Pokopane/tymczasowo Zaginiony Ląd

Ranga/Tytuł:

Królewna Pokopane/Zaginionego Lądu (tymczasowo)

Rodzina:

Król Plaster(król Pokopane)

Księżniczka/Królewna Lukrecja - synka Króla Pokopane, tymczasowa władczyni Zaginionego Lądu.

Miasto SeKretow(LE)Edytuj

Lukrecje Reksio spotyka w Zaginionym Lądzie. Rządzi tam ona odkąd przegonili ją Rewolucjoniści pod wodzą Burmistrza.

Poddała Dzielnego Psa testowi dobrego serca. Musiał on wyciągnąć serce pewnej rośliny z tejże rośliny. Roślinka ta miała trzy otwory, by wyciągnąć Serce, Reksio musiał włożyć rękę do jednego z nich. Nie było to wcale łatwe, serce uciekało zawsze przez inny otwór. Dopiero sprytne zatkanie pozostałych otworów dało efekt.

Po odzyskaniu Puszki ze zdjęciami z czasów Rewolucji, Lukrecja dała Reksiowi swoje berło. Dzięki niemu, Dzielny Pies opuścił zsyp. Zrobił to, przyczepiając owoce balonowca do berła.

Lukrecja razem ze swoimi poddanymi zaatakowała szczury w czasie koronacji Burmistrza. Dzięki temu, do Pokopane wróciła monarchia.

Screen1-1-

Reksio w Pałacu Królewny

Miasto SeKretow 2Edytuj

Logo city of secrets 2

Można kopać!!!

Artykuł dotyczy nowej gry AidemMedia Miasto Sekretów 2.

Jeśli na forum, czy gdzie indziej znajdziesz jakieś dane na temat gry, czy postaci i miejsc, które się w niej znajdują, napisz w tym artykule, jeśli go nie dotyczy, znajdź inny, lub załóż nowy.

Artykuł pozostaje do edycji w ramach przypływu nowych wiadomości

CiekawostkiEdytuj