FANDOM

Lucinda

Rasa

Kret

Miejsce zamieszkania:

Pokopane

Wystąpiła w częsciach

RiMS i RIMS LE Reksio-Miasto SeKretów 2

Ranga/tytuł

brak

Lucinda (czyt. Lusinda) - osoba odpowiedzialna za sprawy polityczne w mieście PocoPane. Zajmuje się całą biurokracją w Pokopane, której jest bardzo dużo. Jednakże taka biurokracja nie była dosć logiczna, bo np. by udać się na aundiencję do Burmistrza, trzeba było zdobyć buraka, by dowiedzieć się więcej, odebrać, wypełnić i złożyć formularz KiT, złożyć załączniki i dopiero wtedy można było dostać dokument.
Lucinda

Lucinda w tutorialu gry CoS2

RiMS(LE)Edytuj

Kretes poznaje ją w 2(1) epizodzie tej gry. Przy ratuszu informuje go, że jeżeli chce udać się na audiencje do Burmistrza, musi udać się na Rynek. Jak się okazało, to nie było okienko, którego komandor szukał. By zyskać więcej informacji musiał dostarczyć buraka (innymi słowy, korupcja), którego można dostać jedynie od Bianki. Potem kret musi uzupełnić formularz KiT, który odebrał przy ratuszu. Złożył go koło Więzienia... To nie wszystko. Dopiero wtedy musi dostarczyć załączniki do okienka obok Wysypiska. Kiedy zdobywa legitymacje (ostatni załącznik) musi znależć Lucindę, która jest na końcu Farmy. Dopiero wtedy dostajemy dokument pozwalający udać się na audiecncje. Potem widzimy ją jedynie na koronacji.

RiMS 2Edytuj

Okazuje się, że mimo wielu zmian w Pokopanym, w tym zmiany ustroju, Lucinda jak gdyby nigdy nic dalej pracuje na swoim stanowisku. Kretes chce u niej zarejestrować związek zawodowy, by Sergio wrócił do pracy. Jak zwykle okazuje się, że nie jest to takie łatwe. Kret musi przynieść podanie z podpisem prezesa związku i podpisem przynajmniej jednego członka, który będzie płacił składki, a także, tradycyjnie załączyć buraka. Dopiero wtedy może zajerestrować związek zawodowy "Solidarne Krety".

Artykuł do rozbudowy po wydaniu CoS2!!!! (jeśli kiedykolwiek powstanie)

Zadania od LucindyEdytuj

RiMSEdytuj

Miejsce Zadanie
Ratusz Udać się na rynek (okienko nr. 2)
Rynek Zdobyć buraka, aby uzyskać dalsze informacje
Ratusz Odebrać formularz KiT
k. Więzienia Złożyć formularz KiT w okienku nr. 1
Wysypisko Złożyć załączniki (zaświadczenie o odbytym szczepieniu, 3 śrubki, ser i legitymację rewolucjonisty)
Wysypisko/Farma Znaleźć Lucindę ;-)
Farma Oddać ostatni załącznik i iść na audiencję do Burmistrza.

CoS2Edytuj

Miejsce Zadanie
Metro Kupić bilet za 99.999 piesos [1]
Tama

Zarejestrować związek zawodowy +

zdobyć podpis prezesa i głupca

kogoś, kto będzie płacił składki.

Tama Naprawić tamę.
  1. Tutorial