FANDOM

Manuel

Rasa

Kret

Zamieszkanie

Zaginiony Ląd-dawniej Pokopane-obecnie

Wystąpił w częściach

RiMS i RIMS LE

Ranga/tytuł

kucharz

ManuelEdytuj

Manuel jest z zawodu kucharzem w Zaginionym Lądzie . Gotuje dla wielkiego węża Pragada, by by ten nie zjadł mieszkańców. Ma dużą wyobraźnię, bowiem jego dania są rozmaite . Gotuje przy grocie węża. Występuje w grze RIMS(LE). Jest trochę niemądry. Niektóre nazwy jego dań można usłyszeć przy budowie Słonia Trojańskiego. Widocznie nie jest ślepy jak niektóre krety.

WyglądEdytuj

  • Manuel jest kretem .
  • Ma na sobie strój kucharza i charakterystyczną czapkę.
  • Ma wąsy oraz fartuch.
  • Nie nosi gogli.

ŻyciorysEdytuj

Przed RiMSEdytuj

Manuel był kiedys mieszkańcem Pokopane i był za monarchią. Żyło mu się dobrze, prawdopodobnie był kucharzem królewskim. Po Rewolucji został wygnany wraz z królewną i Pinglem do Zaginionego Lądu. Niewiele o nim wiadomo. Po przybuciu do Zaginionego Lądu został mianowany kucharzem Pragada. Od tej pory musiał robić dania ze smieci(których było dużo gdyż Ląd jest pod ssypem) by potwór ich nie zjadł. Możliwe, że było więcej wygnańców. Bowiem Manuel potem powiedział "Udało ci się" i wspomniał o innych...

RiMS(LE)Edytuj

Manuela Reksio spotkał w Zaginionym Lądzie w epizodzie 4(3). Pomógł mu doradzając, jak dostać się do wnętrza Pragada . Gdy budował słonia trojańskiego Manuel probował wymyslić, co robi. Kreta tego spotkał jeszcze przy końcu gry kiedy to obalony został Burmistrz. On razem z innymi mieszkańcami Zaginionego Lądu zaatakował Szczury.