FANDOM

Logo city of secrets 2

Można kopać!!!

Artykuł dotyczy nowej gry AidemMedia Miasto Sekretów 2.

Jeśli na forum, czy gdzie indziej znajdziesz jakieś dane na temat gry, czy postaci i miejsc, które się w niej znajdują, napisz w tym artykule, jeśli go nie dotyczy, znajdź inny, lub załóż nowy.

Artykuł pozostaje do edycji w ramach przypływu nowych wiadomości

Piraci Bez Karaibów: Klątwa Kretesa - zręcznościówka firmy Aidem Media w pełnym 3D. Jej akcja dzieje się pomiędzy pierwszym, a drugim epizodem gry CoS2. Nie wiadomo za wiele o całej grze. Możliwe będą nawiązania do Forum Przygody Reksia.

OpisEdytuj

Stało się to w co nie wierzyli nawet Ojcowie Założyciele Pokopane. Kretes spełnił swoje groźby i rzucił niewdzięczną, fatalnie płatną robotę w grach przygodowych. Koniec z nadgodzinami, łażeniem po źle zaprojektowanych lokacjach, kieszeniami zapełnionymi niepotrzebnymi śmieciami i dyskusjami z mrocznym bóstwem, które ma problem z kontrolowaniem emocji. Tym razem wszystko będzie inaczej. Kretes odwiedził miejscowy Urząd Pośrednictwa Pracy, prowadzony przez znaną i nielubianą Lucindę, która po długich i żmudnych poszukiwaniach znalazła idealną posadę gdzie wrodzona niekompetencja naszego bohatera jest tym czego wymaga przyszły pracodawca. Kretes został ochroniarzem miejscowej elektrowni napędzanej węgorzami elektrycznymi. Jego zadaniem będzie ochrona węgorzy elektrycznych przed kłusownikami.

Tradycyjnie jest to jednak dopiero początek kłopotów naszego bohatera. Gra odpowie na pytania:

  • Jak Kretes radzi sobie z łodziami, jachtami oraz pływającą śmieciarką?
  • Kto poluje na węgorze elektryczne?
  • Jakie paskudne bestie czają się w odmętach jeziora?
  • Czy na dnie kryją się jakieś skarby czy tylko same śmieci?
  • Dlaczego Kretes wciąż wylatuje z pracy?
  • Czy epizod drugi będzie, nie będzie a może wciąż tradycyjnie nikt nic nie wie?

Podsumowując, nie pierwszy raz, Kretes wystąpi w grze nie będącą przygodówką ale tym razem wszystko będzie w pełnym 3d i z masą efektów specjalnych. Wszystko to w grze o roboczym tytule „Piraci bez Karaibów: Klątwa Kretesa”.[1]

ŹródłaEdytuj

  1. http://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=38&t=8718