FANDOM

Pałac(dawniej: Ratusz)-lokacja w RiMS (LE) i CoS2 .Jedna z lokacji w Poco Pane.

Ratusz
20110504151244ratusz-1-
Ratusz w CoS

Mieszkańcy(byli)

Szczur Janusz

Mieszkańcy(obecni)

Król Plaster,Księżniczka Lukrecja, Ctuluhulu(w drugiej części)

Ważność lokacji w grze

dosyć ważna

Debiut

2(1 w LE)epizod w RIMS LE

Ostatnie pojawienie się

CoS2

HistoriaEdytuj

Prawdopodobnie w miejscu gdzie teraz stoi Ratusz stał Pałac i taką teraz pełni funkcję. Mieszka tam Król Plaster z Królewną Lukrecją.Jest w okolicach środkowych Miasta Pokopane.Ma w sobie siedzibę najważniejszych osób w państwie: Król i Królewną. Trzeba zauważyć że Lukrecja jest synką Króla co oznacza że nie jest Królową(nie mylić!).W okresach porewolucyjnych Burmistrz sprawował tam władzę.

Reksio i Miasto SeKretów(LE)Edytuj

Miejsce spotykamy w 2(1)epizodzie. Nie możemy tam wejść ponieważ potrzebujemy Pozwolenie na audycje u Burmistrza. Po wielu perypetiach których nie będę opisywać(jak ktoś ma problem to proszę wejść na tę stronęlub też na (hmyh...)) Kretes mógł wejść do Ratusza. Budynek od środka jest mroczny. Na ścianie powieszony jest sposób dotarcia do Krainy Szczurów. Na biurku Burmistrza są różne papiery, zdjęcia i tym podobne. Sam Burmistrz jest mroczno ubrany w ciemny strój, który po głębsza jego mrok. Z burmistrzem wiele nie podyskutujemy. Później odkrywamy że Burmistrz to szczur. W epizodzie 5(4)możemy tam wejść sekretnym wejściem(jeden z SeKretów Poco Pane), ale to nie jest konieczne. Na końcu przybywają Król i Lukrecja...

Miasto SeKretów 2Edytuj

Jak wiemy z przeciek udostępnionych przez Aidem Media na forum lokazlizacja Ratusz również pojawi się w grze Miasto Sekretów 2 .
Przed siedzibą króla

Lokalizacja Ratusz w MS2.

Lokalizacja ta bardzo się zmieni, ponieważ przed ratuszem powstała rzeka oraz koło niej inne miejsca. Pojawi się druga część, której budowa odbywała się już za Burmistrza.

Tajemnicza Rzeka jest chroniona przez Tajemniczego Ctuluhulu. Sprzedaje on ryby i inne stworzenia morskie. Kretes będzie chciał dostać od niego węgorza elektrycznego. A po co chciał? Otóż jego najbardziej wyćwiczony mięsień domagał się pożywienia. Jakoż iż lodówka była pusta, kret chcąc, nie chcąc zszedł do Pokopane. Wcześniej jednak odnalazł przepis od swojego babcia. W przepisie był węgorz.