FANDOM

Rynek

Sprzedający

Ramon Sergio oraz Bianka

Znajduje się w

Pokopane

Rzeczy do kupienia

Buraki, Sery, Bataty, Cebula

Rynek - jedna z ważniejszych lokacji w Poco Pane.

Ogólne Informacje Edytuj

Rynek

Rynek.

Lokalizacja Rynek wystąpiła w grze RIMS(LE). Jak sama nazwa wskazuje jest tam rynek. Kret Kretes nieraz kupował coś tam lub pomagał komuś. Jest to ważna plansza w grze. Możemy zauważyć tu trzy firmy. Pierwsza firma sprzedaje buraki (oraz potem cebulę), druga ser, zaś trzecia firma Ramonex sprzedaje bataty.

Reksio i Miasto SeKretów Edytuj

Pierwszy raz pojawiła się w 2(1) epizodzie gry RiMS(LE). Naszą misją jest znalezienie okienka, w którym podobno mamy dowiedzieć się, gdzie jest okienko nr.3. Możemy porozmawiać z trzema handlarzami: Bianką, Sergiem i Ramonem. Stamtąd możemy przejsć do okienka. Nie dowiadujemy się jednak za bardzo, gdzie jest okienko nr.3. Jeszcze w tym epizodzie musimy zatrudnić się u Ramona, by dostać pieniądze, którymi kupimy ser, ktory sprzedaje Sergio, ktory tam sprzedaje ten przedmiot. Ponownie w epizodzie 2(1) przychodzimy tu by odnaleźć legitymacje Fernando.

Lokacje ma strasznie małą ważnosc w 3(2) epizodzie. Jedynie musimy zapytać się o puszkę czerwonej farby, którą wykorzystamy w uwolnieniu Reksia.

W 4(3), 1(jedynie w wersji standardowej) i 6(5) epizodzie lokacja nie występuje.

W 5(4) epizodzie lokacja ma podobne zadanie, jak w epizodzie 3(2). Pytamy się o sluzy i tajemniczego fotografa. Odpowiedź udziela nam Sergio. Lokacje widzimy również na zdjęciu z czasow Rewolucji.

Postacie w Lokalizacji Rynek Edytuj

Miasto SeKretów 2 Edytuj

Rynek nie pojawia się w grze CoS2. Prawdopodobnie został przebudowany na Mole Mart
MoleMart2

Czyżby ten sklep powstał na miejscu Rynku?

Ciekawostki Edytuj

  • Na rynku jest bardzo głośno oraz słychać co chwile jakieś krzyki,
  • Jest tu jedno z okienek,
  • Można znaleźć tu bezpańską cebulę
  • Z boku rynku widnieje zielony napis firmy Aidem Media (RIMS LE). Jest to stoisko z grą Reksio - Miasto SeKretów.

Kretes powiedział tak: "O, firmowe stoisko z Miastem SeKretów na PC. Umówmy się, że tego miejsca tu nie ma. Później kierownik produkcji policzy się z grafikiem."