FANDOM

Sekretny Ruch Oporu - organizacja składająca się z Kretów (i jednego psa)  pragnąca położyć kres dyktaturze Burmistrza. Jej członkowie stawiali na tajność.

Fernando2

Członek Sekretnego Ruchu Oporu-Fernando

HistoriaEdytuj

Jego prekursorem mógł być Che Kopara, choć to mało prawdopodobne (Che był raczej założycielem La Resistance na Kuranie).

RewolucjaEdytuj

Kiedyś byli młodzi i nie wiele jeszcze wiedzieli. Wtedy zjawił się Burmistrz... "pewno z Szanoka". Posłuchali jego propozycji i zrobili niezbyt krwawe powstanie, obalając Króla... "a on był taki dobry".

RiMS (LE)Edytuj

Chcieli obalić Burmistrza; dlatego Fernando kręcił się koło Ratusza. Miał za zadanie dokładnie zbadać wygląd Burmistrza, w czym pomógł mu Kretes. Zrobił zdjęcie aparatem Fernanda, a "sprzedawca" zachęcił go do wstąpienia do Ruchu Oporu. Tak wiec kret musiał znaleźć drzwi Alfreda, gdzie miał zapukać kilka razy, spuścić wodę, odnaleźć pstryczki i w końcu dojść do głównej sali obrad. Zgodnie ze słowami Alfreda był to test. Ujawnili niektóre sekrety (np. co wszczepiono Kretesowi, krótko historię Rewolucji). Kazali mu zdobyć czerwoną puszkę w kształcie serca, w której były zdjęcia z Rewolucji. Odkryto tam również, że rzeczony Burmistrz to nie kto inny niż szczur. Kretes ustawił jeszcze krokodyla w budyniu i wyszedł z ich bazy. Gdy ten uwalniał Reksia, Strażnicy aresztowali członków Ruchu Oporu. Na szczęście sami się uwolnili.

PlanyEdytuj

Chcieli obalić Burmistrza, zbadać zdjęcia, przywrócić Króla na stanowisko. Mieli pewno jeszcze więcej planów, ale te nie pojawiły się w grze.

CzłonkowieEdytuj