FANDOM

Siedziba Zakonu Ryżokitowcow - siedziba Zakonu Ryżokitowców

OgólnieEdytuj

Starożytność:Edytuj

Jest to wielka piramida w Kairze, obok Świnksa. Obok niej stoi Pierwszy Strażnik Mantry Ibisa. Chodzi też tu skarabeusz.

Średniowiecze:Edytuj

Duże pomieszczenie, piętrowe. Układa się na labirynt. Znajduję się koło Zamku. To pierwsza siedziba, którą bohaterowie odwiedzają.

Przyszłość:Edytuj

Siedziba stoi na pozostałościach Podwórka. Jej mistrzem jest Mistrz Autobus. Jest ona nowoczesnym budynkiem.

Pokój głównyEdytuj

Starożytność:Edytuj

Siedziba Kultu Ibisa. Sala, w której Reksio i Kretes przeprosili przyszły Zakon Ryżokitowców i odkręcili historię. Znajduje się tu również lej czasowy.

Średniowiecze:Edytuj

Duże pomieszczenie, pokazane pod koniec gry. To tam Ryżokitowcy przywitali "proroków uprzejmości", czyli Reksia i Kretesa po tym jak przeprosili.

Przyszłość:Edytuj

Mniejsze pomieszczenie. Tutaj jest Kopiec Czasowy. Tam oczekiwano Reksia i Kretesa, by ich schwytać.

Komnata Leju CzasowegoEdytuj

Starożytność:Edytuj

Lej jest w pomieszczeniu głównym.

Średniowiecze:Edytuj

Małe pomieszczenie. Można tam dojść przez labirynt pod pomnikiem Korybuta Dość Mocnego, przez labirynt w siedzibie Zakonu Ryżokitowców i przez duże drzwi w pomieszczeniu, w którym zakon czekał na Reksia i Kretesa.

Przyszłość:Edytuj

Lei, w przeciwieństwie do innych siedzib jest na dworze. By wejść do Leja trzeba wprowadzić kod dostępu. Pilnowane przez Ryżokitowca. Kopiec czasowy znajduje się, w przeciwieństwie do innych siedzib, w budynku.

LabiryntyEdytuj

Starożytność:Edytuj

Labirynt, który znajduje się w drugiej piramidzie (pierwsza z nich to Rozpadlina Węży). Celem minigierki jest dotarcie do głównego pokoju Kultu Ibisa, późniejszych Ryżokitowców.

Średniowiecze:Edytuj

Celem pierwszego labiryntu jest wydostanie się z siedziby. Wejscie znajduje się w lochach, a wyjście przed Siedzibą.

Celem drugiego labiryntu jest wejście do pokoju z lejem. By wejść do niego, trzeba rozwiązać zagadkę związaną z Pomnikiem króla Korybuta Dość Mocnego.

Celem trzeciego labiryntu jest ponowne dostanie się do pokoju z lejem. Minigierka zaczyna się na dachu, a kończy przy leju.

Przyszłość:Edytuj

Dawne Podwórko służące jako kanalizacja miejska. Mieszka tutaj Kogut i Kornelek. Celem jest wydostanie się z siedziby i oszukanie dwóch strażników.
KogutiKornelek

Warsztat w labiryncie

UnikalneEdytuj

Dach i lochyEdytuj

Występują one tylko i wyłącznie w Średniowieczu. Pod dachem jest labirynt przejść do komnaty Leja Czasowego. W lochach uwięzieni byli Reksio i Kretes.