FANDOM

Skarb Piratów to ukryta na Wyspie Skarbów legendarna, klasyczna skrzynia, która każdego może zamienić w bogacza.

WyglądEdytuj

  • Wygląda jak klasyczna, drewniana skrzynia.
  • Ma w sobie pełno złotych monet.

HistoriaEdytuj

Dawno, dawno temuEdytuj

Starożyti Kretoni zbudowali Mu. Niestety utknęli miedzy Linią Zmiany Daty. Probując sie poruszyć stworzyli przypadkowo Wulkan. Zniszczył on ich wynalazek. Jedynie pozostałe części to: pokój z teleportkami, wielki kret i komnata z Skarbem....

RiKNEdytuj

Kapitan Nemo szukał skarbu całe życie. Dlatego też poszukiwał Mu. Jego przodek Wódz Kukuryk wraz z przodkiem pewnego kreta Amonem Kretes odnaleźli drogę do Mu. Jednakże tam odkryli Wyspę , która powstawała przez tysiące lat. Tamteż zamieszkali.... W Mu nie było jednak Skarbu. Kretes potwierdził to słowami:

Jesli szukasz skarbu, to tu go nie znajdziesz.

A także potwierdził to Komputer Tatka:

Skarbów - brak.

RiSPEdytuj

Reksio odnajduje Skarb.Oddaje go jednak piratom, a ci Domowi Samotnego Jajka.

ZabezpieczeniaEdytuj

Przez wiele wieków Skarb bronił się sam:

  • Najpierw trzeba było znać miejsce zakopania Skarbu-Reksio znał je dzięki Mapie Kapitana O'Gryzka
  • Trzeba było przejść przez rzeka pełną krokodyli - Reksio ją przeszedł(nie bez problemów).
  • Trzeba było "ubłagać" posąg boga Twaroga-bożka kur, szczurów i kretów - rozwiązywaniem zagadek na temat wszechświata itd.
  • Następnie trzeba było przejsc przez płonący żywym ogniem Wulkan
  • Kolejnym zabezpieczeniem była zagadka papug - ułożenie specjalnego hasła: "Do Stu beczek zwietrzałego prochu, sezamie uparty, otwórz się wreszcie!"
  • Ostatnim zabezpieczeniem było odnalezienie skarbu wśród trzech skrzyn - jedna służyła pewnemu Kretowi za schronienie, a druga była przyrządem do odstraszania kur, jednym z gratów Kapitana Nemo.